Dla gastronomi

GASTRONOMIA

OFERTA NA NOWE CZASY

Epidemia koronawirusa zachwiała stabilnością biznesów gastronomicznych. I choć wkrótce restauracje, naleśnikarnie, lodziarnie, bary zostaną otwarte nic już nie będzie takie samo.

NIE PODDAWAJ SIĘ! PRZYGOTUJ SIĘ NA NOWE CZASY.

NA KOLEJNE

#ZOSTAŃWDOMU

NA ZMIANĘ ZWYCZAJÓW

KONSUMENCKICH

NA WALKĘ KONKURENCYJNĄ

O KLIENTA

ROZUMIEMY GASTRONOMIĘ

I CZEGO PAŃSTWO POTRZEBUJĄ

GASTRONOMIA NA NOWE CZASY

To, że strona www w gastronomii to konieczność najlepiej pokazały ostatnie wydarzenia. Jednak strona stronie nierówna, a ostateczny wygląd konkretnej witryny oraz liczba i rodzaj funkcjonalności zależą w dużej mierze od potrzeb danej firmy. Doskonale to rozumiemy, dlatego też proponujemy Państwu trzy pakiety do wyboru:

pakiet 1

RACJONALNY

  • Nowoczesna strona – 1200 zł netto (projekt, treść, programowanie w wersji na komputer i komórkę).
  • Projekt ulotki A5 z menu na dowóz – 300 zł netto.

pakiet 2

OPTYMALNY

  • Nowoczesny serwis www – 1800 zł netto (projekt, treść, programowanie w wersji na komputer i na komórkę).
  • Projekt menu + ulotki na dowóz od 700 zł netto.

pakiet 2

INDYWIDUALNY

  • Nowoczesna strona internetowa.
  • Menu i dowolne materiały reklamowe.
  • Social media.
  • Wycena indywidualna.
  •  

Każdy z pakietów to nowoczesna strona internetowa oraz projekt ulotki na dowóz lub menu. Dodatkowo w ostatnim pakiecie pojawiają się social media, czyli idealne narzędzie reklamowe i wizerunkowe. Wielu internautów, szczególnie tych młodszych, stawia na komunikację przez media społecznościowe, więc dobrym pomysłem jest zostawienie swojego śladu także i tam. Jednak bez względu na ostateczny wybór jedno jest pewne – strona www to inwestycja, która po prostu się opłaca, szczególnie w obecnych czasach.

Siłą każdego biznesu jest internet

2020 rok dobitnie pokazał, że nawet najstabilniejsza sytuacja biznesowa lub życiowa może ulec nagłej zmianie. Okazuje się, że plany i założenia nie są w stanie przewidzieć wszystkiego, a za rogiem może czaić się nowa sytuacja, która obróci naszą codzienność o 180 stopni. Z drugiej strony wydarzenia związane z COVID-19, w tym przymusowym zamknięciem lokali, wiele nas nauczyły, a wyciąganie odpowiednich wniosków to kluczowy element dobrze prosperujących firm. Ostatnie tygodnie udowodniły, że w obecnych czasach siłą każdego biznesu jest internet, dlatego też warto zainwestować w strony www dla restauracji. Dzięki temu kolejne #zostańwdomu nie zachwieje stabilnością firmy i nie zagrozi jej przetrwaniu.

Dlaczego warto postawić na strony internetowe dla gastronomii?

Przez lata branża dość dobrze radziła sobie bez inwestycji w strony internetowe. Lokalne lodziarnie, restauracje i kawiarnie mogły liczyć na ciągły ruch, szczególnie w okresie wakacyjnym. Późna wiosna i lato to zazwyczaj złoty okres dla tego typu miejsc, jednak taka strategia uzależniona jest od czynników zewnętrznych. Dotychczas największym zagrożeniem była deszczowa pogoda, jednak niedawno branża gastronomiczna musiała zmierzyć się z innym przeciwnikiem – przymusowym i natychmiastowym zamknięciem. I chociaż była to sytuacja bez precedensu, to z pewnością wpłynęła na zmianę zwyczajów wśród konsumentów, którzy coraz chętniej zaczęli sięgać po usługi online. A to z kolei oznacza ogromną szansę rozwoju dla firm, które zainwestują we własną stronę internetową.

Konkurencja nie śpi

W biznesie mówi się, że kto się nie rozwija, ten się cofa. I jest w tym wiele prawdy, ponieważ trzeba nieustannie trzymać rękę na pulsie i nie tylko śledzić potrzeby klientów, ale również wychodzić im naprzeciw. Obecnie w trendach dominują wygoda oraz jakość, a to mogą zagwarantować strony internetowe dla restauracji. Własna witryna jest nie tylko najlepszą wizytówką, ale również umożliwia utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych. Strona www otwiera przed branżą gastronomiczną całkiem nowe możliwości m.in.:

  • prezentacja menu,
  • świadczenie usług z dowozem,
  • łatwiejszy kontakt z klientami,
  • prostsza obsługa zamówień,
  • system rezerwacji,
  • reklama w sieci,
  • responsywna witryna, czyli stworzenie wersji strony na komputer i telefon.

Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej restauracji, barów, kawiarni i innych lokalów gastronomicznych decyduję się na postawienie własnej strony internetowej. Z kolei przedsiębiorstwa, które pominą ten krok będą zmuszone ustąpić swojej konkurencji i spowolnią lub całkowicie zastopują swój rozwój.

Zalety strony www dla restauracji

O zaletach własnej strony internetowej dla restauracji wspomnieliśmy już wyżej, lecz warto ten temat rozwinąć, aby pokazać pełnię możliwości takiego rozwiązania. Dobrze przygotowana strona ułatwi zarządzanie biznesem (np. poprzez system rezerwacji, szybszy kontakt z klientem, prezentację odpowiedzi na najczęstsze pytania itd.) i pozwoli uzupełnić go o nowe usługi (np. dowóz na telefon). Poza tym jest bardzo dobrą reklamą w sieci przyciągająca potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest również wspomniana wyżej responsywność strony, dzięki której z usług danej restauracji będą mogli skorzystać także użytkownicy smartfonów i telefonów komórkowych (np. spacerowicze, którzy podczas pieszej wycieczki poczuli nagły głód). A to nie wszystko, ponieważ strona internetowa zapewnia ciągłość biznesu również podczas ekstremalnych sytuacji, takich jak niedawna pandemia koronawirusa czy tygodnie okropnej pogody. Warto więc w nią zainwestować, gdyż zyski zdecydowanie przewyższają koszty, o czym mogło się już przekonać wielu przedsiębiorców.