Pozycjonowanie stron www Bielsko-Biała

pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony internetowej to Twój obowiązek

W obecnych czasach Internet jest głównym źródłem pozyskiwania informacji przez potencjalnych klientów. Więc jeśli chcesz ze swoim towarem lub usługą dotrzeć do nowych osób, to musisz być obecny w sieci. Jednak nie wystarczy tylko „być”. Ponieważ współczesny internauta jest niecierpliwy, więc nie poświęca zbyt wiele czasu na szukanie i zainteresuje się tylko kilkoma pierwszymi wynikami. W związku z tym Twoja strona internetowa powinna znaleźć się jak najwyżej w rankingu Google.

Dlaczego warto być wysoko w wynikach wyszukiwania?

Pozycjonowanie stron internetowych to działania mające na celu zwiększenie widoczności danej witryny w sieci poprzez różne metody, a kluczem do sukcesu jest dobrze przemyślana i rozplanowana strategia. Zaniechanie tych działań może znacząco opóźnić rozwój biznesu, a nawet przyczynić się jego całkowitego niepowodzenia.

Większy ruch na stronie

Większy ruch na stronie

 Osiągnięcie wysokich wyników w wyszukiwarce Google przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie, gdyż internauci klikają zazwyczaj tylko w linki z pierwszej dziesiątki.

Dotarcie do potencjalnych klientów

Dotarcie do klientów

Duży ruch oznacza większe prawdopodobieństwo pozyskania nowych klientów, dla których wysoka pozycja strony jest często równoznaczna z dobrą jakością oferowanych produktów i usług.

Przewaga nad konkurencją

Przewaga nad konkurencją

Wysokie pozycje w wyszukiwarce dają realną przewagę nad konkurencją co samo w sobie jest świetną reklamą oferty.

Wzrost zysków

Wzrost zysków

To wszystko przekłada się na wzrost dochodów i pozwala jeszcze bardziej umacniać swoją pozycję na rynku.

Podjęcie decyzji o pozycjonowaniu Twojej strony www może Ci przynieść zyski już po kilku miesiącach!

Na czym polega SEO?

SEO, czyli z angielskiego search engine optimization to optymalizacja stron internetowych, w taki sposób, aby te znalazły się jak najwyżej w wyszukiwarce Google. Jest to jeden z etapów pozycjonowania, na który składa się szereg działań pomagających osiągnąć założony cel.

Podczas prac dostosowuje się witrynę do urządzeń mobilnych, poprawia szybkość jej ładowania oraz wygląd. Następnie optymalizuje się treści na samej stronie internetowej, w jej kodzie, grafikach oraz w linkach przychodzących i wychodzących.

Wbrew pozorom ostatnie czynniki są również bardzo istotne. Ponieważ Google przywiązuję coraz większą uwagę do jakości prezentowanych treści oraz sprawdza, czy dana witryna jest przyjazna użytkownikowi.

SEO można więc określić mianem działań poprawiających funkcjonowanie strony internetowej oraz jej popularność pośród internautów.

Często spotykane mity na temat SEO

Bez wątpienia pozycjonowanie stron internetowych jest kluczowym elementem e-marketingu. Jednakże mimo rosnącej popularności tych działań ciągle można natrafić na wiele mitów i przekłamań dotyczących SEO i samego pozycjonowania.

Najpopularniejszym z mitów jest utożsamianie tych dwóch pojęć i chociaż potocznie tych haseł używa się zamiennie, to trzeba pamiętać, że pozycjonowanie stron www jest rozbudowanym procesem który ma na celu poprawę pozycji witryny internetowej w wynikach wyszukiwań a SEO to proces optymalizacji stron internetowych i jest jednym z elementów składowych pozycjonowania.

Innym niebezpiecznym mitem jest przekonanie, że wysoki wynik w rankingu wyszukiwarki oznacza koniec pozycjonowania. Niestety dobra pozycja nie jest dana raz na zawsze i należy nieustannie monitorować sytuację na rynku, sprawdzać działania konkurencji oraz aktualizować treści na stronie, aby były one nadal atrakcyjne dla odbiorcy.

Algorytm Google jest ciągle zmieniany i rozwijany, więc trzeba mieć to na uwadze i odpowiednio reagować, aby nie stracić osiągniętego wyniku.

Wysoką pozycję może zagwarantować tylko ciągła praca nad optymalizacją witryny, nieustanne pozyskiwanie linków, marketing szeptany lub stworzenie dedykowanego zaplecza np. w postaci blogów o podobnej tematyce, które będą systematycznie uzupełniane i rozbudowywane.

Pozycjonowanie jest więc działaniem rozciągniętym w czasie, jednak w dłuższej perspektywie zapewnia zwrot zainwestowanych w nie środków.