Nowoczesne strony internetowe Bielsko-Biała

Strony internetowe

  • Projekt szyty na miarę
  • Nowoczesny i mobilny layout
  • Zgodne z wymaganiami wyszukiwarki
  • Gotowe do pozycjonowania
  • Łatwe zarządzanie treścią
  • Opieka techniczna nad stroną

Sklepy internetowe

  • Projekt stworzony dla Ciebie
  • Nowoczesny design
  • Pełna responsywność
  • Optymalizacja SEO
  • Łatwe zarządzanie produktami
  • Opieka techniczna nad sklepem

Pozycjonowanie

  • Audyt SEO
  • Optymalizacja strony
  • Copywriting SEO
  • Pozycjonowanie lokalne
  • Zaplecze SEO
  • Wizytówki Google

Nowoczesne i eleganckie

Poznaj nasze realizacje

[sp_wpcarousel id=”1539″]

Jakie mamy zasady?

Dlaczego powinieneś nam zaufać?

Firma WHITEGHOST powstała w oparciu o tradycyjne wartości: jakość i zaufanie. Do dziś te zasady kierują każdym tworzonym przez nas projektem.

Jakość

Tworzymy przydatne i przyjazne strony internetowe doskonałej jakości i długowieczności. Za kilka lat nie będziesz potrzebował nowej strony www – ta będzie działać.

Przejrzystość

W naszym zaangażowaniu nie ma żadnych tajemnic ani ukrytych celów. Nasza współpraca będzie oparta o zaufanie, otwartość i szczerość na każdym kroku.

Zaufanie

Możesz na nas polegać, że będziemy reagować na Twoje potrzeby i rozwijać witrynę z poszanowaniem Twojego czasu i zasobów budżetu.

Efekty

Wykorzystujemy design i technologię by opowiadać historie które pomagają naszym klientom kształtować i realizować ich wizję przyszłości.

Co nas napędza?

Strony internetowe które osiągają wyniki

Posiadanie strony www może w pozytywny sposób wpłynąć na Twoją firmę. Jest to najłatwiejszy sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. To właśnie tam ludzie bardzo często szukają informacji o firmach, usługach czy produktach.

Strona www powinna być:

  • intuicyjna i nowoczesna
  • czytelna i elegancka
  • przyjazna robotom wyszukiwarek

Jak Cię widzą tak Cię piszą – nie wzięło się z niczego.

Strony internetowe Bielsko-Biała

Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony internetowej?

W obecnych czasach strony internetowe pełnią rolę wizytówki. Dostęp do sieci jest tak powszechny, że informacji o wybranych produktach lub usługach szukamy przede wszystkim w internecie. Warto więc wyjść naprzeciw potrzebom potencjalnych klientów i pozwolić im się znaleźć za pomocą strony www. Korzyści takiego ruchu znacznie przekraczają jego koszty i przyczyniają się bezpośrednio do rozwoju własnego biznesu.

Większa widoczność

Bez względu na to, czy Twoja firma działa lokalnie, czy może prowadzisz sklep internetowy na szerszą skalę, to Internet pozwoli Ci dotrzeć do całkowicie nowych osób. I tym samym zwiększyć świadomość marki. Nawet jeśli korzystasz z popularnych social mediów (Facebook, Instagram), to warto postawić stronę www. Ponieważ oferuje znacznie szersze możliwości niż profile na kanałach społecznościowych. Z kolei strona dopracowana pod względem tekstowym, graficznym oraz technicznym może uzyskać wysoką pozycję w rankingu wyszukiwarek. A to przekłada się na większą liczbę wejść na nią, które wygenerują większą sprzedaż.

Kontakt z klientem

Strony internetowe to źródło wiedzy dla potencjalnych klientów. Za jej pomocą mogą oni sprawdzić nie tylko Twoją ofertę, ale również godziny pracy. Sposób realizacji zamówień, przeczytać historię firmy lub zapoznać się z opisem produktów i usług. Dodatkowo szybko i łatwo znajdą dane kontaktowe (np. adres, e-mail, telefon lub komunikator na stronie). Co znacznie usprawnia proces komunikacji z klientem. Mówi się, że czas to pieniądz, a zaprezentowanie najważniejszych informacji odbiorcy za pomocą strony www znacznie skraca etap zakupowy i pozwala na jednoczesną obsługę większej liczby osób ze znacznie większego obszaru.

Zwiększenie zaufania do marki

Własny serwis www to element świadomego budowania marki. Jest to również jasny sygnał dla stałych oraz potencjalnych klientów, że firma inwestuje w swój rozwój i respektuje potrzeby odbiorców. Na stronie www można zawrzeć informacje niemożliwe do zdobycia w inny sposób, które przyczynią się do zwiększenia zaufania wśród czytelników. Należą do nich między innymi.:

Opinie innych klientów / galeria zdjęć lub portfolio / opis historii firmy / certyfikaty, nagrody i wyróżnienia / blog z poradami / cennik.

Możliwości są wręcz nieograniczone, a samą stronę www można udoskonalać wraz z upływem czasu. Tak by coraz lepiej odpowiadała ona potrzebom odbiorców i tym samym pośrednio przynosiła coraz większe dochody.

Ostatnio na blogu