Bloki multimedialne Gutenberga – jak korzystać z edytora WordPress? Cz. 2
Gutenberg to (już nie taki) nowy edytor WordPressa, dzięki któremu nawet bez doświadczenia w tworzeniu stron internetowych bez problemu zbudujesz [...]
W obecnych czasach strony internetowe pełnią rolę wizytówki. Dostęp do sieci jest tak powszechny, że informacji o wybranych produktach lub usługach szukamy przede wszystkim w internecie. Warto więc wyjść naprzeciw potrzebom potencjalnych klientów i pozwolić im się znaleźć za pomocą strony www. Korzyści takiego ruchu znacznie przekraczają jego koszty i przyczyniają się bezpośrednio do rozwoju własnego biznesu.
Bez względu na to, czy Twoja firma działa lokalnie, czy może prowadzisz sklep internetowy na szerszą skalę, to Internet pozwoli Ci dotrzeć do całkowicie nowych osób. I tym samym zwiększyć świadomość marki. Nawet jeśli korzystasz z popularnych social mediów (Facebook, Instagram), to warto postawić stronę www. Ponieważ oferuje znacznie szersze możliwości niż profile na kanałach społecznościowych. Z kolei strona dopracowana pod względem tekstowym, graficznym oraz technicznym może uzyskać wysoką pozycję w rankingu wyszukiwarek. A to przekłada się na większą liczbę wejść na nią, które wygenerują większą sprzedaż.
Strony internetowe to źródło wiedzy dla potencjalnych klientów. Za jej pomocą mogą oni sprawdzić nie tylko Twoją ofertę, ale również godziny pracy. Sposób realizacji zamówień, przeczytać historię firmy lub zapoznać się z opisem produktów i usług. Dodatkowo szybko i łatwo znajdą dane kontaktowe (np. adres, e-mail, telefon lub komunikator na stronie). Co znacznie usprawnia proces komunikacji z klientem. Mówi się, że czas to pieniądz, a zaprezentowanie najważniejszych informacji odbiorcy za pomocą strony www znacznie skraca etap zakupowy i pozwala na jednoczesną obsługę większej liczby osób ze znacznie większego obszaru.
Własny serwis www to element świadomego budowania marki. Jest to również jasny sygnał dla stałych oraz potencjalnych klientów, że firma inwestuje w swój rozwój i respektuje potrzeby odbiorców. Na stronie www można zawrzeć informacje niemożliwe do zdobycia w inny sposób, które przyczynią się do zwiększenia zaufania wśród czytelników. Należą do nich między innymi.:
Opinie innych klientów / galeria zdjęć lub portfolio / opis historii firmy / certyfikaty, nagrody i wyróżnienia / blog z poradami / cennik.
Możliwości są wręcz nieograniczone, a samą stronę www można udoskonalać wraz z upływem czasu. Tak by coraz lepiej odpowiadała ona potrzebom odbiorców i tym samym pośrednio przynosiła coraz większe dochody.
Gutenberg to (już nie taki) nowy edytor WordPressa, dzięki któremu nawet bez doświadczenia w tworzeniu stron internetowych bez problemu zbudujesz [...]
Mimo, że stał się podstawowym edytorem WordPressa już w 2018 roku, do dzisiaj budzi kontrowersje. Część osób nadal unika Gutenberga, bo o nim [...]
Najpopularniejszym systemem CMS, a co za tym idzie – najczęściej atakowanym przez hakerów, jest WordPress. Według raportu wtyczki [...]