Blog

jak wykonać kopię zapasową WordPress

Jak wykonać kopię zapasową i przywrócić witrynę WordPress za pomocą UpdraftPlus

Opublikowano: 7 maja 2019

Jeśli posiadacie swoją stronę internetową, na pewno zdarzyło Wam się już, że nagle przestała ona działać. Powodów tego zdarzenia może być wiele: na przykład problem z serwerem, atak hakerski czy jakiś problem z aktualizacją. Przynajmniej ten ostatni powód można łatwo rozwiązać przez posiadany backup. Dlatego pokażę, jak wykonać kopię zapasową WordPressa używając wtyczki UpdraftPlus i jak następnie przywrócić witrynę z jej pomocą. Taka kopia zapasowa może być przechowywana i w razie potrzeby wgrana z powrotem na serwer.

czytaj dalej
jak przyśpieszyć stronę

8 sposobów na to, jak przyśpieszyć stronę opartą na WordPressie

Opublikowano: 1 Sty 2019

Czas ładownia strony to parametr mający duży wpływ na sukces Twojej strony w wyszukiwarce. Bez niego trudno coś zdziałać, a jak dodasz do tego rosnące znaczenie ruchu z urządzeń mobilnych, to naprawdę musisz się postarać. Dlatego pamiętaj, jeżeli witryna wczytuje się za wolno, czytelnik odchodzi, a wraz z nim potencjał na monetaryzację. Ponieważ nikt, żadna firma nie chce współpracować ze sklepem czy blogiem którego nikt nie odwiedza. Po co marnować pieniądze?

czytaj dalej
Google Maps

Jak utworzyć wizytówkę firmy w Google Maps

Opublikowano: 1 Wrz 2018

Wśród sposobów promowania firmy w Sieci, istnieje taka, która cieszy się sporą skutecznością i dużą popularnością. Dlatego, że obsługiwana jest przez jedną z najbardziej znanych wyszukiwarek internetowych – Google. Przede wszystkim jest całkowicie darmowa. A zawiera niezbędne informacje do zlokalizowania siedziby naszej firmy lub jej miejscowych oddziałów na mapie wyznaczonego regionu. Dla wyjaśnienia mowa oczywiście o usłudze Google Maps.

czytaj dalej
błędy seo

Błędy SEO których powinieneś unikać

Opublikowano: 5 Sie 2018

Pozycjonowanie stron internetowych pozostanie najskuteczniejszą i najbardziej opłacalną metodą pozyskiwania klientów tak długo, jak długo będzie tańsze od Google Adwords. Dlatego jeśli jeszcze tego nie robisz a zależy Ci na zwiększeniu ruchu organicznego, najwyższy czas aby zacząć. Wiem, nie każdego stać by płacić firmie 500 zł miesięcznie, a jest to kwota minimalna poniżej której nie warto nawet zaczynać. Jednak koszty te można znacząco zredukować jeśli sam zajmiesz się dbaniem o promocję swojej witryny. Chcąc zrobić to poprawnie powinieneś poznać nie tylko skuteczne sposoby jak przenieść markę na wyższy poziom, ale również błędy SEO których należy unikać.

czytaj dalej